реферат компетенція органу державної влади

Місце органів виконавчої влади в системі державних органів України. Правовий статус, компетенція та основні функції органів виконавчої влади, її структура та ієрархічні рівні. Державний орган – це одна особа або організована група осіб, спеціально призначені для реалізації державної влади в передбачених законом випадках. До числа державних органів ставляться, наприклад, суд, президент, парламент і т.д. Основні ознаки державних органів


Компетенція, організація та порядок діяльності органів виконавчої влади, мають визначатися в окремих законах. При чому слід врахувати, що найбільший ефект може бути досягнутий при врегулюванні правового положення і компетенції на єдиних концептуальних засадах всієї системи органів виконавчої влади. Це дозволить вирішити проблему спільної узгодженості діяльності системи органів виконавчої влади.


Компетенція державного органу (уряду, міністерства, парламенту, органів суду, міліції, прокуратури та ін.) -- це закріплена законом (або іншим нормативним актом) сукупність його владних повноважень (прав і обов'язків), юридичної відповідальності і предмета відання [ 20, с.108]. Компетенцію державного органу можна зобразити за такою схемою: - Владні повноваження; - Предмет відання . Так, компетенція глави держави, вищих органів влади і управління визначається конституцією, а інших державних органів -- законами і положеннями про ці органи. Компетенція державних органів має спеціальний характер і не є рівною для всіх органів держави.


Єдність системи органів виконавчої влади обумовлена: єдністю всієї державної влади, яка випливає з державної цілісності України; розмежуванням компетенції органів виконавчої влади; їх спільною діяльністю. У межах цієї системи визначається порядок формування окремих її елементів. Очолює систему Кабінет Міністрів України — вищий орган виконавчої влади. Середньою ланкою цієї системи є міністерства, державні комітети та центральні органи державної виконавчої влади, зі спеціальним статусом, підпорядковані Кабінету Міністрів України.


Поняття державного органу виконавчої влади (державного управління) та його компетенції. Специфіка органів державного управління, їх відмінність від всіх інших державних організацій полягає в утриманні їх діяльності, яка за своєю суттю та змістом є управлінською виконавчо-розпорядчої діяльністю, особливості останньої відображаються в управлінської компетенції цих органів. Орган державної виконавчої влади (орган державного управління) як частина державного апарату являє собою державну організацію, наділену управлінською компетенцією і здійснює завдання і функції держави за допомогою виконавчо-розпорядчої діяльності.


Статтю присвячено дослідженню компетенції органів виконавчої влади, як елемента їхнього правового статусу, що є одним із найважливіших питань адміністративного права, пов’язаних з організацією діяльності органів державної влади, особливо органів виконавчої влади та таким, що вимагає серйозного наукового осмислення та комплексного аналізу нормативного матеріалу.


Органи державної влади (як представницькі, так і виконавчі), будучи колективними суб'єктами фінансового права, виступають як уповноважені державою органи. Наділені державою компетенцією у галузі його фінансової діяльності, вони перебувають у постійно діючих відносинах з державою і уповноважені втілювати державну волю у встановлених нею межах. До кола представницьких органів державної влади як суб'єктів фінансового права слід відносити органи як загальнодержавного, так й місцевого значення. Органи виконавчої влади поділяються на органи загальної і спеціальної компетенції.


Органи державної влади України стали рівноправними і незалежними один від одного. Верховна Рада України, за Конституцією України, остаточно втратила колишній статус найвищого органу державної влади та вперше набула всіх основних рис парламенту України — єдиного, загальнонаціонального, представницького, колегіального, виборного, однопалатного, постійно діючого органу законодавчої влади України. Відповідно до ст. 5 Конституції України народ України здійснює владу безпосередньо та через органи державної влади і місцевого самоврядування.


Реферати українською » Государство и право » Повноваження органів державної влади Загальної компетенції у сфері фінансової діяльності. Реферат Повноваження органів державної влади Загальної компетенції у сфері фінансової діяльності. >виконавчий владауправлінняфінанси. >Повноваженняорганів державної владизагальноїкомпетенції у сферіфінансовоїдіяльності. >Фінансову діяльністьздійснюютьусі безвиняткуоргани державної влади та місцевого самоврядування,оскількивиконатипокладені нимифункції не можна безвикористанняфінансів.Залежно відповноважень такихорганів таїхнього правового статусувизнач.


Організація діяльності органів державної влади. Навчальний посібник. Дніпро НТУ 2019. – основна дисциплінарна та похідні компетентності, що набуваються (похідні компетенції деталізують основну компетентність), вони є навчальними цілями дисципліни «Організація діяльності органів влади та місцевого самоврядування» та об’єктом діагностики під час контрольних заходів; – основні терміни та словосполучення, що пов’язані з матеріалом лекційного модуля


Компетенція органів виконавчої влади спрямована на те, щоб втілити в життя демократичну сутність держави: держава не стоїть над громадянами, а існує для громадян, надає їм державні управлінські послуги, створює умови для всебічної реалізації їхніх прав та свобод, здійснює захист їхніх інтересів. Компетенція за своїм соціальним і функціональним призначенням спрямована на раціональне функціонування державної влади і обумовлена, передусім, потребами громадянського суспільства, а також ступенем «зворотного зв’язку» між державною (зокрема виконавчою) владою і суспільством.


Орган держави — це структурний елемент апарату держави, створений державою чи обраний безпосередньо народом колектив державних службовців (або один державний службовець), які наділені державновладними повноваженнями та необхідними матеріальнотехнічними засобами для виконання завдань і функцій держави. Органи держави мають певні ознаки, які відрізняють їх від державних підприємств, установ, а також від недержавних структур. Основними серед них є: є структурним елементом апарату держави


Українські реферати » Правознавство » Реферат Вищі органи державної влади. Флеш игры онлайн. РЕФЕРАТ. До вищих органів також віднесені вищі судові інстанції загальної і спеціальної компетенції - верховний суд, конституційний суд, вищій адміністративний суд тощо. Проте судові органи формально відсторонені від реалізації державних функцій політичного характеру (виняток становить лише діяльність конституційного суду, хоча і він вважається в цілому "неполітичним" органом). Тому тільки дослідивши роботу вищих органів законодавчої і виконавчої влади можна більш або менш точно визначити, в яких формах здійснюється політика, на яких засадах існує і діє державний механізм. Розподіл влад - роз.


Саме ці юридичні явища і є елементами компетенції органів публічної влади. Адже, аналізуючи законність дій органів влади, завжди виходять саме з двох критеріїв: чи входить дана справа у сферу «володарювання» цього органу та чи мав він право діяти саме таким чином. Значна кількість органів мають тотожні повноваження (наприклад, міністерства), але компетенція кожного з них суворо індивідуальна завдяки відмінностям у підвідомчості.


Орган держави – це структурований і організований державою чи безпосередньо народом колектив державних службовців (або депутатів Рад), який (орган) наділений державними владними повноваженнями, здійснює державно-організаторські, розпорядчі, судові та інші функції відповідно до свого призначення.1. Розподіл влад виражається в розподілі компетенцій, в заємному контролі, в системі здержок і противаг, збалансованості, тобто рівновага досягається через процеси налагодження і взаємопогодження . Принцип розподілу влад має два аспекти. По-перше, це розподіл влади між самими органами держави. Hі одному з органів не належить вся державна влада в її повному об'ємі.


Державні органи загальної компетенції. Комісія з питань аграрної політики при. До державних органів загальної компетенції належать Верховна Рада України, Президент України, Кабінет Міністрів України, Верховна Рада і Рада міністрів Автономної Республіки Крим, державні адміністрації регіонів, органи місцевого самоврядування та їх виконавчі органи. Єдиний законодавчий орган України - Верховна Рада - правоздатний розглядати і вирішувати будь-які питання, що не є компетенцією державної виконавчої чи судової влади. Виключно законами України визначаються засади власності, використання природних ресурсів, екологічної безпеки та правового режиму зон надзвичайних екологічних ситуа.


Реферат на тему Вищий представницький орган державної влади. Глава держави. Судові органи влади. Дивитись Завантажити. Вищим представницьким і законодавчим органом в Україні є Верховна Рада (парламент). Відповідно до Конституції України Президент у межах своєї компетенції має право видавати укази і розпорядження, які є обов'язковими для виконання на всій території України. Президент скасовує акти Кабінету Міністрів України та акти Ради Міністрів Автономної Республіки Крим; призначає всеукраїнський референдум щодо змін Конституції; проголошує всеукраїнський референдум за народною ініціативою; підписує закони, прийняті Верховною Радою.


Цілі, завдання і функції управління природокористуванням і охорони довкілля здійснюються системою державних та інших органів Відповідно до основних актів екологічного законодавства державне управління природокористуванням та охороною навколишнього природного середовища здійснює Кабінет Міністрів України, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, їх виконавчі комітети та державні адміністрації, а також спеціально уповноважені на те державні органи згідно з їх компетенцією, встановленою законодавством України.


Загальна характеристика системи органiв державної влади. Вiдповiдно до ст. 6 Конституцiї України державна влада в Українi здiйснюється на засадах її подiлу на законодавчу, виконавчу та судову. Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здiйснюють свої повноваження у встановлених Конституцiєю межах i вiдповiдно до законiв України. Компетенцiя – це певний обсяг державної дiяльностi, покладений на конкретний орган, або коло питань, передбачених законодавством, iншими нормативно-правовими актами, якi вiн має право вирiшувати в процесi практичної дiяльностi (коло питань, що вирiшуються мiнiстерством, визначається у положеннi про вiдповiдне мiнiстерство; вiдомством – у положеннi про вiдповiдне вiдомство).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

галузеві комунальні норми україни норми часу на роботи з озеленення №27 від 05.02.2004

зошит для практичних робіт з хімії 9 клас

реферат на тему особливості філософії нового часу