досвід роботи використання ікт вчителя географії

Використання ІКТ дозволяє нам змінити зміст освіти. На мій погляд комп’ютерні технології сприяють: засвоєнню і учнем і учителем нових важливих знань, умінь, навичок; самоосвіті й самовдосконаленню особистості учня й учителя; ідеально підходять для вивчення й викладання географії; можуть використовуватися у всіх видах урочної і позаурочної діяльності. ІКТ на уроці географії. Етапи уроку. Актуалізація опорних знань та. Форми роботи учнів під час використання комп’ютера в якості засобу навчання є різні: це і робота всім класом, і групами, а також індивідуальна робота. Перелічені способи обумовлені не тільки наявністю або недостатньою кількістю комп’ютерів, але і дидактичними цілями.


Використання ІКТ на уроках географії. Горбань Наталія Федорівна. Національна середня освіта перебуває у стані переходу до інформатизації навчального процесу. Є позитивні зрушення у цьому питанні: поступово виконується програма забезпечення шкіл комп'ютерною технікою, з'явилися сертифіковані навчальні комп’ютерні програмні засоби. Сучасна школа змушує педагогів думати про те, як зробити процес навчання більш результативним. Як вчити так, щоб дитина виявляла інтерес до знання, до навчання.


Мій досвід – це досвід учителя географії, який працює в умовах обмежених технічних можливостей, бо один кабінет інформатики у школі не дозволяє всім учителям у повній мірі використовувати в процесі навчання інформаційно - комунікаційні технології. Але у кабінеті географії нашої школи можно використовувати ноутбук, телевізор з відеомагнітофоном та слайдпроектор з набором власноручно виготовлених слайдів. - певний рівень технічних навичок роботи з комп’ютером; - уміння вчителя ефективно використовувати ІКТ як засіб навчання


Блог вчителя географії Лучицького НВК Войтюк Галини Петрівни. Вітаю усіх на блозі, хто любить географію! Не навчайте дітей так, як навчали вас, бо вони народилися в інші часи. Народна мудрість. воскресенье, 24 января 2016 г. Використання ІКТ на уроках географії. Використання ІКТ на уроках географії. Нині в Україні перед шкільною географією стоїть завдання перманентного вдосконалення програм, розробки стандартів географічної освіти, нових концепцій навчання і виховання людини XXI століття з інтенсивним та ефективним використанням географічних знань. Все це неодмінно передбачає широке застосування комп’ютерної техніки.


Проблема над якою працюю: « Використання ІКТ на уроках географії та формування комунікативних навичок». Учитель, будь сонцем, що випромінює людське тепло, і будь благодатним ґрунтом для розвитку людських почуттів; сій знання не лише в пам’яті й свідомості твоїх учнів, а передусім у їхніх душах і серцях. Ш. Амонашвілі. Актуальність досвіду Сучасний етап розвитку системи освіти в Україні характеризується освітніми інноваціями, спрямованими на збереження досягнень минулого і, водночас, на модернізацію системи освіти відповідно до вимог часу, новітніх надбань науки, культури і соціальної практики.


Готовність вчителя географії до використання інформаційних технологій на своїх уроках передбачає: - певний рівень технічних навичок роботи з комп’ютером; - уміння вчителя ефективно використовувати ІКТ як засіб навчання; - упевненість учителя у більшій ефективності ІКТ порівняно з іншими засобами навчання, у більшій ефективності методів, що базуються на використанні ІКТ; - можливість швидко оволодіти новими педагогічними програмними засобами. Наступна проблема, яка виникає як тільки вчитель починає освоювати комп'ютер, є відсутність методики застосування ІКТ на уроках будь-яких предметів.


Сьогодні одним з напрямків модернізації системи географічної освіти є впровадження комп'ютерних технологій. Це дозволяє активізувати аналітичну діяльність учнів, поглибити демократизацію методики викладання, розкрити творчі можливості, стимулювати і розвивати психічні процеси, мислення, сприйняття, пам'ять школярів. Актуальність 3.


Презентація на тему: Використання ІКТ на уроках географії з метою активізації пізнавальної діяльності учнів. Завантажити презентацію. Отримати код. Навчаючи – учись, навчаючись – твори, У процесі творчості - навчай З досвіду роботи учителя географії Дружківської міської гімназії «Інтелект» Романової Олени Євгенівни. Слайд 3. Сьогодні одним з напрямків модернізації системи географічної освіти є впровадження комп'ютерних технологій.


Вчителі географії Тернопільського району, Великогаївської та Байковецької ОТГ представили свій досвід використання ІКТ у роботі з учнями на уроках географії та позакласній роботі. Про формування ключових компетентностей учнів на уроках географії засобами ІКТ розповіла О. М Вовчанська, вчитель географії НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів-ДНЗ с. Козівка» Великогаївської ОТГ. Із прикладами використання хмарних технологій та сервісів Веб 2.0 в своїй практичній діяльності присутніх ознайомив Ф. Г Ворожбит, вчитель географії Великоберезовицької ЗОШ І-ІІІ ступенів Тернопільського району. Як можна.


Опис досвіду. Вчителя географії. Вищої категорії, старшого вчителя. Нвк «Звенигородського знз і-ііі ступенів – днз». м. ОЛЕКСАНДРІЇ. Методичне підґрунтя досвіду роботи та його практична реалізація спирається на Національну доктрину розвитку освіти, Закон України «Про загальну середню освіту», Державні стандарти освіти, «Концепцію загальної середньої освіти», Регіональну програму впровадження компетентісно-орієнтованого підходу в навчальний процес тощо. - впровадження інтерактивних прийомів під час навчальних занять, використання ІКТ; - запровадження елементів аналізу діяльності роботи під час уроку, самоаналізу, взаємоаналізу


Головна » Курсові роботи з географії » Використання інтерактивних технологій на заняттях з географії. Використання інтерактивних технологій на заняттях з географії. Опубліковано admin Втр, 11/19/2013 - 19:24. Використання інтерактивних технологій навчання на заняттях з географії. ЗМІСТ. Вступ 1. Методи навчання географії 2. Інтерактивні технології 2.1. Суть інтерактивного навчання 2.2. Переваги і недоліки інтерактивного навчання. Завдання вчителя – створити в класі творчу психологічну атмосферу. Сучасні вимоги до навчання географії в школі передбачають необхідність навчити учнів мислити, всебічно їх розвивати.


Інформаційні технології — вимога сьогодення, що дозволяє створити суспільство, засноване на знаннях. Новітні інформаційні технології стрімко ввірвались до всіх сфер нашого життя, стали такою ж реальністю, як телефонний зв'язок чи подорожування літаком. Вони спрощують спілкування та співробітництво. Суспільство, яке дбає про своє майбутнє, має усвідомити колосальні можливості, привнесені новими інформаційними технологіями та навчитися грамотно застосовувати їх, у першу чергу, в освіті.


У матеріалі на заявлену тему з досвіду роботи авторка пише, що під час викладання географії застосовує такі форми і методи, які збуджують творчість учнів, створюють емоційне піднесення, викликають захоплення навчальним процесом. Можливо, комусь здаватиметься дивним, що опис досвіду роботи починаю з зізнання: "Я дуже люблю школу, дітей, уроки географії. Часто мандрую, пізнаю світ, до чого заохочую своїх вихованців. Ретельно готуюся до уроків географії, прискіпливо ставлюся до написання конспектів та виховних заходів. Поважаю думку кожного учня. Спостерігаючи за навчальним процесом у школі, порівнюю його з кругообігом води в природі. Відомо, що вода випадає у вигляді дощу, снігу, граду.


З досвіду роботи вчителя географії та економіки. Марганецької загальноосвітньої школи. І-ІІІ ступенів № 3. м. Марганця. Малої Любов Юріївни. Тема досвіду: Інтерактивні технології на уроках географії з використанням ІКТ. Мета досвіду : розкрити значення використання інтерактивних технологій у розвитку творчих здібностей учнів на уроках географії. Завдання досвіду: аналіз діяльності вчителя і учнів під час використання інтерактивних методів навчання, які здатні зацікавити учнів, стимулювати і активізувати процес пізнання. Ідея досвіду : створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, формується як творча особистість.


Опис досвіду роботи використання електронних навчальних ресурсів при вивченні шкільного курсу географії. О.В.Красота, вчитель географії. Вільшанської загальноосвітньої. школи І-ІІІ ступенів Вільшанської. районної ради Кіровоградської області. Опис досвіду роботи використання електронних навчальних ресурсів при вивченні шкільного курсу географії. Варто лише зазначити, що робота з ІКТ створили необхідні передумови для побудови технологічного ланцюжка: урок географії - гурткова робота з географії - позашкільні заходи по вивченню рідного краю - високий результат на олімпіадах різних рівнів з географії. Технології реалізації педагогічної ідеї та ії складові.


Використання інформаційно-комунікаційних технологій цілком змінює відносини педагога та учня. Вони стають партнерськими, спрямовуються на досягненні спільної мети – організацію такого навчального процесу, в якому роль педагога зводитиметься до корегувальної та керуючої. Наведу приклади використання телекомунікаційних проектів на уроках географії. •З метою розвивати вміння застосовувати знання у конкретній життєвій практиці, учні отримують завдання створити проект «Природні чудеса України». Рева Наталія Василівна, вчитель географії, спеціаліст вищої категорії,вчитель-методист, призер конкурсу «Вчитель року-2006» в номінації географія, директор СЗШ №20 м.Дніпродзержинськ. Геогафія світу 10 клас.


Використання ІКТ дає важливість активізувати навчальний процес, зробити його більш соціально спрямованим. Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду . Тому актуальним завданням своєї діяльності як вчителя географії вважаю розвиток творчої особистості, готової до життя, до вирішення проблем, готової будувати своє майбутнє та краще майбутнє своєї країни. У даному творчому звіті представлений мій досвід роботи, що до використання інформаційних та інтерактивних технологій на уроках географії і в позаурочній роботі з предмету.


( з досвіду роботи вчителя географії Власенко Л. В. ) У вік прогресу й комп’ютеризації, Коли ми маємо масу інформації, Лиш праця вчителя залишилась важкою –. Знання ІКТ стає невід'ємною складовою інформаційної культури сучасного педагога. Використання ІКТ у сучасній школі позитивно впливає на способи організації процесу навчання, керування навчально-пізнавальною діяльністю учнів, стимулювання цієї діяльності, контроль і перевірку засвоєння навчального матеріалу. Істотно зміцнюють зв'язки між усіма учасниками освітнього процесу за рахунок використання ІКТ. Метод проектів на уроках фізики ( з досвіду роботи вчителя фізики.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

галузеві комунальні норми україни норми часу на роботи з озеленення №27 від 05.02.2004

зошит для практичних робіт з хімії 9 клас

реферат на тему особливості філософії нового часу