пісня розкажу про україну текст

Нові часи на Україні, На Україні все гаразд! Приспів: Розкажу про Україну, Де в Дніпрових хвилях синіх Лаври куполи, Де Хрещатик і Софія, Де прекрасне місто Київ – Краще на землі. Розкажу про Україну, Де калина-горобина Квітне край вікна. Запрошу на Україну, Тільки тут моя єдина, Тільки тут моя єдина Рідна сторона. Есть ошибки или текст неправильный?


• Н. Май – Любіть Україну (МІНУС Бек). Співаночки караочки. Співаночки караочки. • 17 тыс. просмотров 1 год назад. Олеся Заяць- Це моя Україна! PIDKOVA art. PIDKOVA art. Пісня "Червона калина" #Оленка #Потюк про красу Української землі, любов до Батьківщини. Михайло Потюк TV. Михайло Потюк TV. • 2,3 млн просмотров 7 лет назад. Ми доньки і синочки (МІНУС КАРАОКЕ). Співаночки караочки. Співаночки караочки.


Текст песни: ми живeмо під нeбом яcним, a нaвкруги шляхи, поля. і ceлa і міcтa прeкрacні - цe рідний крaй, моя зeмля. виcокі крилa журaвлині, cпівучі вірші кобзaря. ми живeмо нa укрaїні - цe рідний крaй, моя зeмля приcпів розкaжи про укрaїну, дe дніпро у хвилях cиніх, лaври куполи. дe хрeщaтик і cофія, дe чудовe міcто київ крaщe нa зeмлі. розкaжи про укрaїну, дe кaлинa, горобинa квітнe. нa гілкaх (квітнe у вікaх) зaпрошу нa укрaїну - тільки тут моя єдинa, тільки тут моя єдинa ріднa cторонa. зaпрошу нa укрaїну - тільки тут моя єдинa, тільки тут моя єдинa ріднa cторонa у нeбі рaйдугa бaрвиcтa, к.


Оригинальный текст и слова песни Розкажи про Україну: ми живемо під небом ясним, а навкруги шляхи, поля. і села і міста прекрасні — це рідний край, моя земля. високі крила журавлині, співучі вірші кобзаря. ми живемо на україні — це рідний край, моя земля. Перевод на русский или английский язык текста песни — Розкажи про Україну исполнителя Дитячі пісні: We live pid yasnim sky, and navkrugi Roads Ahead fields. i sat down i mista prekrasnі — end of Kray, miy ridniy kray, my land. visokі zhuravlinі Creel, spіvuchі vіrshі kobzar.


Текст Розкажи про Україну Дитячі пісні. Исполнитель: Дитячі пісні. Название: Розкажи про Україну. Длительность: 04:29. Тип: Текст, слова, перевод. Слушать. Розкажи про Україну - Дитячі пісні. Текст песни Дитячі пісні - Розкажи про Україну слова перевод скачать бесплатно. Текст песни Дитячі пісні - Розкажи про Україну. Другие тексты песен. Любой текстбудет удален по требованиюправообладателя. Все файлы проверены, вирусов нет. Слова песен на Андройде и IOS(Iphone, Айпад).


Приспів: Хай воно розкаже світу Про ранковую зорю, Про волошки синьоокі у гаю, Про сорочку-вишиванку, Що неначе оберіг, Соловейка, що до ранку Наспіватися не міг! І нехай не згасне зіронька ранкова, Хай твоєї долі вдача не покине, Будь благословенна, земле калинова, Найдорожча в світі, рідна Україна! Приспів: Ти одна розкажеш світу Про ранковую зорю, Про волошки синьоокі у гаю, Про сорочку-вишиванку, Що неначе оберіг, Соловейка, що до ранку Наспіватися не міг! Ти одна розкажеш світу Про ранковую зорю, Про волошки синьоокі у гаю, Про сорочку-вишиванку, Що неначе оберіг, Соловейка, що до ранку Н.


Приспів: Розкажи мені, чому на серці жаль, Казка не про нас на жаль, на жаль, на жаль, Інші ролі в нас, забути все - молю, Та скажи чому я так тебе люблю, люблю. Соло. Буду з тобою знову я до рання, Як божевільна, ти моє кохання. Все віддаю, візьми собі що хочеш, Та не приходь мені у снах щоночі. Приспів: Розкажи мені, чому на серці жаль, Казка не про нас на жаль, на жаль, на жаль, Інші ролі в нас, забути все - молю, Та скажи чому я так тебе. Розкажи мені, чому на серці жаль, Казка не про нас на жаль, на жаль, на жаль, Інші ролі в нас, забути все - молю, Та скажи чому я так тебе люблю, люблю.


розкажу про україну. Прослушать скачать добавить в избранное 04:29. =) Розкажу про Україну. Прослушать скачать текст песни добавить в избранное 04:29. Пісня яку співаєм на музиці:D Розкажу про Україну. Прослушать скачать добавить в избранное 04:29. пісенька Розкажу про Україну.


Гандзя. Пісня про рушник. Розпрягайте, хлопці, коні. Чоpнiї бpови, каpiї очi. Гуцулко Ксеню, Я тобi на трембiтi Лиш однiй в цiлiм свiтi Розкажу про свiй жаль. Черемошу грали хвилi, Сумували очi синi, Тiльки вiтер на соснинi Сумну пiсню завивав. Душа страждає, Звук трембiти лунає, А що серце кохає, Бо гаряче, мов жар. Ой, летіли дикі гуси.


україна це мій край - Розкажу про Україну. (добавить в избранное) (текст песни) 04:29. слушать. (скачать). ↓ - Розкажи про Україну . На урок. (добавить в избранное) (текст песни) 04:29. слушать. (скачать). Дитячі пісні про маму пльюс - Розкажи про Україну. (добавить в избранное) (текст песни) 04:29. слушать. (скачать). Oля Шевченко - Розкажу про Україну. (добавить в избранное) 04:29. слушать.


Приспів: Хай воно розкаже світу Про ранковую зорю, Про волошки синьоокі у гаю, Про сорочку-вишиванку, Що неначе оберіг, Соловейка, що до ранку Наспіватися не міг! І нехай не згасне зіронька ранкова, Хай твоєї долі вдача не покине, Будь благословенна, земле калинова, Найдорожча в світі, рідна Україна! Приспів: Ти одна розкажеш світу Про ранковую зорю, Про волошки синьоокі у гаю, Про сорочку-вишиванку, Що неначе оберіг, Соловейка, що до ранку Наспіватися не міг! . Оставьте правильный вариант текста песни(слов песни): Наталія Май - Пісня про Україну в коментариях. Смотреть видеоклип/Слушать песню онлайн: Наталія Май - Пісня про Україну.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

галузеві комунальні норми україни норми часу на роботи з озеленення №27 від 05.02.2004

зошит для практичних робіт з хімії 9 клас

реферат на тему особливості філософії нового часу