графік документообігу бухгалтерії бюджетного закладу

Графік документообігу є запорукою злагодженої та якісної роботи бухгалтерської служби зокрема і бюджетної установи взагалі. Більше того, наявність затвердженого графіка документообігу в установі передбачено чинним законодавством. Однак, як свідчать результати проведених контролюючими органами численних перевірок, на практиці у багатьох бюджетних установах цей важливий документ відсутній або ж має лише формальний характер, що негативним чином позначається на дотриманні облікової політики установи. Тому у цій статті розглянемо, як правильно скласти графік документообігу та організувати належний .


У цьому може допомогти графік документообігу бюджетної установи, у якому чітко прописані строки складання документів, перевірки та їх подальшого руху. Насправді згаданий документ надзвичайно важливий у діяльності бюджетної установи та значно полегшує роботу бухгалтерської служби, через яку проходить більшість документів, пов’язаних із фінансово-господарською діяльністю. Адже за порушення деяких термінів законодавство передбачає відповідальність (зокрема, за порушення термінів реєстрації зобов’язань, складання авансових звітів, граничних строків надання звітності), і саме за допомогою затвердже.


Як скласти графік документообігу бюджетній установі ► електронна бухгалтерська газета «Інтерактивна бухгалтерія» ► величезна база аналітичних статей і відповідей на безліч професійних питань ► цілодобові онлайн-консультації ► база законів, постанов, наказів, роз'яснень органів влади, листів, інших нормативних документів ► Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія».


Організація документообігу. Документообіг - це рух документів від моменту їх складання (або одержання від інших підприємств, організацій), опрацювання і використання за призначенням у визначений період часу і до передачі в архів. Головне завдання документообігу - прискорення руху документів, і чим коротше та швидше буде організовано цей процес, тим він буде ефективнішим, і користувачі зможуть вчасно отримати інформацію для прийняття рішень. Документообіг на кожному підприємстві встановлюється головним бухгалтером і є обов'язковим для всіх працівників підприємства.


Зберігання документів Графік документообігу Документообіг і діловодство в страховій організації. Фрагмент робочого плану рахунків установи, сформованого на основі. Експертиза облікової політики аудируемого особи ОБЛІКОВА ПОЛІТИКА ОРГАНІЗАЦІЇ Витрати казенного установи та джерела їх фінансування Облікова політика. o введення до штату посади бухгалтера; o передача ведення бюджетного обліку централізованої бухгалтерії. Відбиваючи один з вищевказаних видів організації бухгалтерської служби в наказі про облікову політику, необхідно сформувати наступні положення, які можуть бути як самостійними документами, так і додатком до наказу


Документообіг і графік документообігу. Основні правила складання та обробки бухгалтерських документів закріплені в законодавчих актах і методичних рекомендаціях, федеральних і галузевих стандартах і стандартах економічних суб'єктів, які є базою для конкретизації правил роботи з документами, їх уточнення з урахуванням специфіки діяльності організації, технології обліку та інформаційних запитів управління. До них можна віднести: Закон про бухгалтерський облік; Положення про документи і документообіг в бухгалтерському обліку, затверджене Мінфіном СРСР 29.07.1983 № 105 за погодженням з ЦСУ СР.


Реєстрація бюджетної установи. Документообіг в бюджетних установах організація планування та використання фінансових ресурсів. Основні положення казначейського обслуговування бюджетних установ. Документація бюджетних установ. [ виправити ] текст може містити помилки, будь ласка перевіряйте перш ніж використовувати. скачати.


Головні розпорядники бюджетних коштів самостійно затверджують облікову політику на підставі розпорядчого документа керівника. Після погодження таку облікову політику установа бере на озброєння та доводить до відома всіх зацікавлених структурних підрозділів. З ким погоджувати зміни? . "Заклад охорони здоров'я став підприємством: розбираємо обліково-політичний ребус"; "Облікова політика бюджетної установи: організаційні моменти"; "Облікова політика бюджетної установи: від аналітики до робочого плану рахунків" . "Як скласти графік документообігу бюджетної установи". ПРАВОВИЙ ГЛОСАРІЙ. 1. БКУ – Бюджетний кодекс України від 08.07.2010 р. № 2456-VI.


Форма графика документооборота утверждена в приложении к Положению № 105. Следовательно, принятие решения относительно необходимости составления графика документооборота относится к компетенции конкретного предприятия, при этом за основу может быть взята форма графика документооборота, утвержденная Положением № 105. Первый заместитель Министра. И. Емельянова.


Бюджетною установою може використовуватися зразок графіка документообігу у вигляді переліку робіт, що наведений у додатку до Положення про документи і документообіг в бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів СРСР від 29.07.1983 р. N 105. Про бухгалтерський облік бюджетних установ Склад рахунків і субрахунків, які застосовуються бюджетними установами, визначає План рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 р. N 611 (далі - План рахунків).


2. Затвердити графік документообігу апарату Чернігівської обласної державної адміністрації (додається). 3. Керівникам структурних підрозділів апарату Чернігівської обласної державної адміністрації забезпечити доведення вказаного розпорядження до відома працівників. 5.1. Облік необоротних активів здійснюється відповідно до вимог Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611 (надалі – Положення № 611). 5.2. Вартісні показники для обліку необоротних активів відповідно до Положення № 611 визначаються з 06.08.2013.


Правильна організація документообігу - це фундамент діяльності підприємства, його розвитку та фінансового успіху. Від того, наскільки ефективно побудована інфраструктура підприємства, а в ні . Непередбачених ситуацій завжди достатньо, але графік документообігу для облікової політики - зразок ідеального руху документів. Відхилення від плану допускаються, але повинні бути максимально мінімізовані, а в графіку слід передбачити відповідальність кожного виконавця. Індикатори стану документів.


1.1. Питання організації бухгалтерського обліку та звітності в Головному управлінні юстиції у Луганській області регламентується наступними нормативно-правовими документами: - Бюджетним кодексом України від 08.07.2010 р. №2456-VI; - Податковим кодексом України від 02.12.2010 р. №2755- VI; - Законом України «Про Державний бюджет України» на відповідний рік; - Законом України від 16.07.1999 р. №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; - Законом України від 01.06.2010 р. №2289-VI «Про здійснення державних закупівель» . Додаток: Графік документообігу первинних документів.


План (графік) документообігу розробляється головним бухгалтером і затверджується керівником. Вимоги головного бухгалтера щодо порядку складення і подання до бухгалтерії та опрацювання документів є обов'язковими для всіх підрозділів і служб підприємства. При надходженні документів до бухгалтерії проводиться їх перевірка: за формою (формальна перевірка заповнення всіх реквізитів, відповідності стандарту і формі документа, своєчасності складення документа і подання до бухгалтерії); за змістом (змістовна перевірка правильності відображення господарської операції, її відповідність законодавчим.


1.5.Первичные облікові документи документообігу бюджетного установи. Регистры бухгалтерського обліку. Виписки з графіка документообігу вручаються матеріально відповідальним та інших посадових осіб, зобов'язаних представляти в бухгалтерію первинні облікові документи. Інструкція по бухгалтерського обліку встановлює такі правила зберігання первинних виправдувальних документів і майже регістрів бухгалтерського обліку. В кожній книзі робиться напис, яка визначає найменування закладу і рік, який відкрита книга. У вашій книзі вказується зміст відкритих до неї субрахунків. Записи в регістри бухгалтерського обліку виробляються з первинних дисконтних документів пізніше наступного дні після їх отримання.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

галузеві комунальні норми україни норми часу на роботи з озеленення №27 від 05.02.2004

зошит для практичних робіт з хімії 9 клас

реферат на тему особливості філософії нового часу