максимовська н о., дикун н в соціально-педагогічна профілактика комп'ютерної залежності серед підлітків 56.

Курисько Ю. О. Соціально-педагогічна профілактика комп’ютерної залежності підлітків / Ю. О. Курисько, С. О. Кубіцький // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2016. - Вип. 253. - С. 144-149. - Режим доступу: nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2016_253_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця". Відділ інформаційно-комунікаційних технологій.


комп'ютерної залежності Тест на Інтернет адикцію Скринінгова діагностика комп'ютерної залежності 5.Профілактика та шляхи подолання Рекомендації батькам при першому знайомстві дитини з комп'ютером Рекомендації Інтернет-залежному 5.3.Етапи профілактичної діяльності 6. Система рейтингів відео і комп'ютерних ігор Американська система рейтингів Е8КВ Оп-Ііпе - рейтинг Європейська система рейтингів РЕСІ Висновки Короткий словник термінів Нотатки Література. - Днепропетровск: Пороги, 2006,- 196 с. Максимовська Н.О. Дикун Н.В. Соціально-педагогічна профілактика комп'ютерної залежності серед підлітків // Соціальна робота в Україні. - 2009. - с.56-65.


Реферат Соціально-психологічна профілактика комп'ютерної залежності у підлітків. Тема: Курсовые обзорные. Введення. Комп'ютери стрімко проникали в життя сучасної людини. Сьогодні вже стало звичним бачити, що людина взаємодіє з комп'ютером постійно - на роботі, вдома, в машині і навіть у літаку. Поступово комп'ютер стає невід'ємною частиною життя не лише дорослого, але й дитини. Багато батьків вважають, що хай краще дитина сидить вдома за комп'ютером у них на очах, ніж гуляє з поганою компанією.


Н. Сергеєва обґрунтувала соціально-педагогічні умови профілактики комп'ютерної адикції серед підлітків. Т. Веретенко та М. Снітко звернули увагу на діяльність підлітків у Інтернет-мережі і виділили причини, які спонукають їх до цього. Дослідники В. Биховець, Ю. Вінтюк, Н. Дикун, Н. Максимовська виявили причини виникнення комп'ютерної залежності у дітей і підлітків, окреслили деякі аспекти запобігання даному явищу. Загалом проблема комп'ютерної залежності представлена значним науковим доробком як вітчизняних, так і зарубіжних дослідників.


27. Максимовська Н. О. Cоціально-педагогічна профілактика комп’ютерної залежності серед підлітків / Н. О. Максимовська, Н. В. Дикун // Соціальна робота в Україні: теорія і практика: науково-методичний журнал / за ред. С. В. Толстоухова. – к., 2009. – № 2. – с. 56–65. 28. Машек Ю. О. Усунення залежності від азартних ігор : навч. посіб. / Ю. О. Машек. Соціально-педагогічні та медико-психологічні заходи протидії вживанню наркогенних засобів неповнолітніми і молоддю : Науково-методичний посібник / Упор.-заг. ред. О. І. Пилипенко. – К., 2005. – 100 с. 59.


Соціально-педагогічна програма з профілактики комп'ютерної залежності дітей і підлітків. Кемерово, 2008. Зміст. Введення. Актуальність: дослідження проблем комп'ютерної залежності дітей в Росії набуває особливої значимість в бурхливому розвиток комп'ютерних технологій. В останні роки комп'ютерні ігри накладають певний відбиток на розвиток особистості сучасної дитини. Потужний потік нової інформації, застосування комп'ютерних технологій, а саме розповсюдження комп'ютерних ігор має великий вплив на виховний простір сучасних дітей та підлітків. Створення виховного простору - це необхідна умова становлення особистості дитини не тільки в стінах освітньої установи, але і за його межами.


Інтернет-залежність та проблема її профілактики. Серед дітей та підлітків. Шугайло Я.В. Національний авіаційний університет, просп. Комарова, 1, м. Київ, Україна. yanashugaylo@gmail.com. У статті розглядається проблема Інтернет-залежності дітей та підлітків. Автор визначає види та особливості. Визначено специфіку. та зміст соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми, їхніми батьками та педагогами з метою. запобігання формування Інтернет-залежності дітей та підлітків. Ключові слова: мережа Інтернет, узалежнення, Інтернет-залежність, Інтернет-адикція дітей та підлітків, комп’ютерна ігроманія, профілактика Інтернет-залежності, критичне мислення.


Психологічна залежність від комп’ютерних ігор неможлива поза розумінням поняття віртуальної реальності. Віртуальна реальність, що формує віртуальний «світ» комп’ютерної гри, сприймається гравцем як реальний світ, з’являється ефект «присутності». Це цікавий феномен автоматичної «доробки» свідомістю недосконалого віртуального світу до рівня реальності.


комп’ютерна залежність, ігрова залежність, підлітки, соціальна мережа, інтернет спілкування; компьютерная зависимость, игровая зависимость, подростки, социальная сеть, интернет общение; computer dependence, computer games dependence, teenagers, social network, internet chat; Сучасним суспільствам притаманні розмаїття культур, релігій, способів життя та способів самовираження людини. Підлітки – специфічна соціально-демографічна група. Активне фізичне, статеве, психічне та соціальне формування супроводжується збільшенням прагнення до самоствердження, самопізнання. Ці потреби задовольняються через різного роду комунікативні практики, які підліток самостійно реалізує.


Кафедра соціальної педагогіки та педагогічної майстерності. Соціально-педагогічна профілактика тютюнозалежності серед підлітків в умовах ЗНЗ. Дипломна робота з соціальної педагогіки (освітньо-кваліфікаційний рівень «Бакалавр») студентки 4 курсу 42 групи галузі знань: 0101 Педагогічна освіта напряму підготовки: 6.010106 Соціальна педагогіка Кравченко Вікторії Олександрівни. Коляденко С.М. (прізвище та ініціали). Сейко Н.А. (прізвище та ініціали). _ (підпис). _ (підпис). Павлик Н.П. (прізвище та ініціали). Безсмертна В.І.


«Профілактика залежності підлітків від кіберпростору». Особливості профілактики залежності дітей підліткового віку від кіберпростору в процесі їх соціалізації.…..11 1.3.Діагностика залежності дітей підліткового віку від кіберпростору…..……14 РОЗДІЛ 2. ОБГРУНТУВАННЯ ТА ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА КОМПЛЕКСУ ЗАСОБІВ ПРОФІЛАКТИКИ ЗАЛЕЖНОСТІ ПІДЛІТКІВ ВІД КІБЕРПРОСТОРУ……….…..22 2.1. Аналіз науково-педагогічної літератури дозволяє констатувати той факт, що досліджувана нами проблема є складною як у теоретичному, так і в практичному плані.


Комплексний підхід до профілактики соціальних залежностей підлітків. Первинна профілактика спрямована на загальне інформування про залежність і її об'єктах, вторинна - на зниження ризику виникнення залежностей, надання підліткам соціально-педагогічної, психологічної підтримки та допомоги у попередженні залежностей і зниження ризику їх виникнення, третинна - на недопущення переходу залежності в більш важку форму. Під педагогічної профілактикою соціальних залежностей в науковій літературі розуміється процес виявлення причин і умов відхилень у поведінці, пошук шляхів і способів недопущення і запобігання фактам неконструктивної поведінки підлітків щодо об&apos.


Комп’ютерна залежність у дітей. Погляд психолога на проблему дитячої залежності від відеоігр | Психология на У психолога. На сьогоднішній день збільшилась кількість дітей і підлітків, які вміють працювати з комп’ютерними програмами, в тому числі грати в комп’ютерні ігри. Якщо в середині 90-х років в числі улюблених занять підлітки називали слухання музики і перегляд телепередач, то в останні роки захоплення комп’ютером витіснило їх. Головний зміст комп’ютерної залежності складається з того, що комп’ютер починає керувати людиною. З часом для залежного підлітка стає важливий не результат гри, а процес, в якому втрачається контроль над часом. Першими ознаками комп’ютерної залежності дитини є


Регіональна модель профілактики підліткової злочинності: досвід упровадження. – К.: Видавець Захаренко В. О. , 2008. – 60 с. Видання містить опис комплексної інноваційної моделі профілактики підліткової злочинності, розробленої фахівцями Українського Цен. Максимовська Н. О. Гуверн. Золотова Г.Д. Соціально-педагогічна профілактика адиктивної поведінки студентів (на прикладі навчальних закладів I - II рівня акредитації). Дисертация. формат pdf, rtf. Розкрито суть поняття "соціально-педагогічна профілактика адиктивної поведінки", визначено її особливості у навчальному закладі I - II рівня акредитації. Обґрунтовано систему соціально-педагогічної профілактики зазначен.


Соціально-педагогічна профілактики та реабілітація. Теоретичний матеріал для вивчення. > сутність та методи соціально-педагогічної профілактика; > особливості технології реабілітації у діяльності соціального педагога. У кожній конкретній ситуації соціально-педагогічної діяльності перед соціальним педагогом стоїть не лише проблема вибору оптимальних та ефективних технологій, методик, методів розв'язання проблеми, але і запобігання або обмеження негативних соціальних явищ та їх наслідків. Діяльність, яка спрямована на запобігання виникненню, поширенню чи загостренню проблем і негативних явищ називається соціальною профілактикою (від грецьк. ргорігу1акисо8 - запобіжний).


Впливу комп'ютерних технологій в більшій мірі піддаються підлітки. За деякими даними, 10-14% (що живуть в містах) захоплюються ними серйозно, приділяючи цьому заняттю багато часу, часто на шкоду навчанню і особистісному розвитку. При впровадженні системи первинної профілактики комп'ютерної та ігрової залежності необхідні . Дослідження можливості виникнення комп'ютерної та ігрової залежності серед неповнолітніх: дослідження дитячо-батьківських взаємин (Аналіз сімейних взаємин Ейдеміллер). Опитувальники і тести по визначенню Інтернет, ігровий - залежностей (тест Такера, тест на інтернет-залежність Кулакова)


Форми, методи, засоби соціально-педагогічної профілактики тютюнопаління серед підлітків. Формами соціально-педагогічної профілактики тютюнопаління серед підлітків у загальноосвітньому закладі є наступні: уроки валеології та охорони життя і здоров’я; факультативні заняття з даної проблеми; відеолекторії; усні журнали; тематичні виховні години; соціально-психологічні тренінги; зустрічі з медичними працівниками, представниками правоохоронних органів; доброчинні акції; зустрічі з підлітками, котрі позбавилися шкідливих звичок; тематичні вечори; вечори запитань і відповідей; конференції; КВК; спортивні свята; круглі столи; тематичні.


Токарева Н. М. Сучасний підліток у системі психолого-педагогічного супроводу : монографія / Н. М. Токарева, А. В. Шамне, Н. М. Макаренко. – Кривий Ріг, 2014 – 312 с. Методичні рекомендації щодо системного психолого-педагогічного супроводу процесу дорослішання підлітків носять практико-орієнтовний характер і будуть цікавими для практичних психологів, педагогів і студентів педагогічного, психологічного та соціологічного профілів. Монографія вирізняється способом організації інформації у тематичні блоки, характером аргументації, об’єктивними світоглядними установками авторів.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

галузеві комунальні норми україни норми часу на роботи з озеленення №27 від 05.02.2004

зошит для практичних робіт з хімії 9 клас

реферат на тему особливості філософії нового часу